Istic pred hodinami

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Březen 14 15:18:04 CET 2018

pokud se meni jen hodnota jistice u hodin, nebo treba vymena rozvodove desky, tak prijede elektrikar, bud primo od distributora, nebo smluvni,
odplombuje, predela, nahlasi a zaplombuje. zadna revize cehokoliv neni potreba.
jistic je potreba doplnit, aby platil strop pro odber podle smlouvy :-)
i elektromer(digitalni)  co mi ted menili, nevim proc, prijel nekdo obyc, asi nasmlouvanej od cezu, vymenil, vyfotil pro dukaz a za 15min byl pryc.
posbiral vsechny dratky a buzirky, ze to prej cez kontroluje, jestli nedelaj smluvni u lidi bordel :-).
pokud se ten jistic vejde k hodinam a pujde i s deskou zaplombovat, neni co resit.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zuffa Jan
Sent: Wednesday, March 14, 2018 2:54 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Istic pred hodinami

Nie je tam nic co vyzaduje vacsi odber dokonca nic 3 - fazove (okrem bojlera).
Nemyslim ze ma cenu sa dotahovat pre jeden istic.
Ale mozno budu pozadovat aj reviznu spravu (hoci po hodiny by to malo byt v rezii distributora alebo iba po poistky na stlpe?).
A k tym poistkam na stlpe - to je vlastne logicke ze su tam pretoze sa prechadza z hrubsich dratov na tensie.

j.