Istic pred hodinami

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Březen 14 13:02:04 CET 2018

No vcera do 10 v praci, tak to potom na druhy den vypada ...
Nenapadlo ma, ze je potrebne istit aj kabel medzi stlpom
a rozvadzacom.
Tymto dakujem vsetkym za pomoc a temu by som rad ukoncil.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Wednesday, March 14, 2018 12:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: Istic pred hodinami

No ty pojistky primárně jistí potenciální zkrat na vedení od sloupu k domovní elektroměrové skříňce.
To je snad v souladu s tím, co vás učili.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

???

Mna ucili:
Istiace zariadenie isti to, co je za nim v smere od zdroja k spotrebicom.

Na stlpe pripojene vodice na poulicny rozvod - a hned na tom istom stlpe poiskova skrinka.
Od nej radovo 2-200 m kabel k skrinke s elektromerom a v nej istic a za nim elektromer.
Ako isti istic pred elektromerom kabel medzi stlpom (zdrojom) a isticom?

Alebo som nepochopil otazku...

Dodo

Dňa 14. 3. 2018 11:08 AM používateľ "Zuffa Jan" <ZuffaJ na cgc.sk<mailto:ZuffaJ na cgc.sk>> napísal:

A ten istic ten kabel snad neisti?
To mi hlava nebere :)

j.