Istic pred hodinami

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Březen 14 09:08:39 CET 2018

Poistky na stlpe istia kabel od stlpa k hodinam.
V rozvadzaci pred hodinami je istic a podla jeho hodnoty sa v niektorych
pripadoch urcuje stala platba dodavatelovi elektriky.

Preto chcu mat pred emerom istic, ktory sa neda vymenit za vacsi, ako
poistky.
Plati to uz roky...

Dňa 14. 3. 2018 8:54 používateľ "Zuffa Jan" <ZuffaJ na cgc.sk> napísal: