tester izolace s pripojenim a ovladanim pres PC / doporuceni ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Úterý Březen 13 21:39:09 CET 2018

ten flukac nejak nema ty mega napeti 500/1000/2kV  atd.
asi to je urceny na neco trochu jineho.
a spojeni "fluke" + "biomedical" = penez jak zelez :-).
tomik.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jakub Ladman
Sent: Tuesday, March 13, 2018 8:44 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: tester izolace s pripojenim a ovladanim pres PC / doporuceni ?

Neberte to ani tak jako doporučení, spíš jako varování.

V práci používáme pro zdravotnickou techniku Electrical Safety Tester ESA620 od FLUKE Biomedical.

Připojuje se to přes USB (ftdi virtuální sériák)

Stálo to asi 50k a jsou s tím nekonečné potíže.

Výsledky měření závislé na polaritě sítě, každá verze softwaru měří jinak (špatně).

V minulosti s tehdejším firmwarem si to odpalovalo samo relé tím že byly nedostatečné prodlevy v jejich sekvencování.

Postup měření se naklikává v grafickém programu a než člověk obejde všechny nedostatky a nelogičnosti je to peklo.

Snažíme se ovládací skript (sekvenci) vždy vyladit tak aby ve výrobě bylo použití co nejjednodušší ale to co kvůli tomu například já podstupuji za muka, to se jen tak nedá s něčím srovnat.
Dřív jsem si myslel že Fluke je dobrá firma ...

J.