Rychlost MBRA340T3G

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Březen 13 21:26:38 CET 2018

 13.3.2018, 21:20:26

U schottku se dynamicke parametry skutecne bezne neuvadeji. Duvod
nevim, snad nekdo znalejsi doplni. Sice jsem narazil na nejake AN k
teto problematice, ale k podrobnejsimu studiu, jsem zatim nemel duvod.

Ale polozte si otazku ponekud jinak - mate k dispozici nejakou lepsi
diodu ? Pravdepodobne ne. Takze jedine to vyzkouset (a pripadne se
modlit).   ;-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz