OT: doporuceni na kamerovy system za malo penez

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Březen 13 09:41:51 CET 2018

Dahua měla nedávno dost zásadní problém s bezpečností. Nevím jestli pořád, ale minimálně pro DVR existují generátory hesel, nějak se tam pracuje se sériovým číslem. Hikvision na tom ale není o nic líp, prostě překotný vývoj a naprostá ignorace bezpečnosti. Každopádně souhlasím, že tyhle věci jedině za firewallem. V tomto ohledu je zase naopak Synology mnohem lepší, protože vývoji firmware věnují dost času a aktualizace vychází hodně často.