RE: Čínská pájecí stanic pro Hakko hroty

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Březen 13 08:49:18 CET 2018

To jsem myslel jako vlastní vyber. Jinak 4 hroty cca $10. Vybral sem si: I, D4, BCF1, B2. Takový nejaky podobny mam ted a zatím to staci tak uvidím. Když tak dokoupim.

Od: Marek Sembol
Odesláno:úterý 13. března 2018 8:19
Komu: HW-news
Předmět: Re: Čínská pájecí stanic pro Hakko hroty

Zdravim,
ten "jeden hrot" je predpokladam "K" (cpou to ke vsemu - asi proto, ze je uplne na ho*). Hodi se tak na pajeni plechove krabicky.
Doporucuji si poridit D12 nebo D16 ("dlatko" 1.2mm resp. 1.6mm)
Marek

STM8? Dnes jsem to par hodin studoval a ja asi vyzkouším STM32 2.1S (cca $30 – elektronika+ručka+jeden hrot). Vezmu to bez krabičky a zdroje - to vyjde na dalsich cca $30… (krabičku nejak spacham a zdroj vezmu ze starého ntb). Když to pojede dle představ tak možná pak přikoupím casem i tu original krabičku.