Rychlost MBRA340T3G

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Březen 12 22:19:05 CET 2018

Je to ozvučení světelného meče pro děcka. Část schématu je zde
http://ok1zia.nagano.cz/tmp/saber/spatne.png .
Na S1 je PWM výstup Attiny85. Audio jde přes oddělení DC a LPF do
alizesilovače PAM8403.
Dioda má detekovat PWM a zapnout zesilovač přes SHDN pin (R7 je na desce
zesilovače). Nezdálo se mi to ustálené napětí cca 1.8V, tak jsem
podezíral napacitu 1N4148. Z toho celý dotaz vznikl, protože jsem si
chtěl ověřit vhodnost diody. Dozvěděl jsem se, co jsem potřeboval, díky
oběma Jirkům.

Problém dělal 1k, nejprve jsem zapojil anodu přímo na MCU, pak jsem celý
1k zrušil. Teď je detekce v pohodě, jen SHDN má latenci odhadem 0,3s a
část samplu není slyšet. To nejspíš dořeším softwarově.

L.