Re: Čínská pájecí stanic pro Hakko hroty

Pondělí Březen 12 19:44:37 CET 2018

Objednal jsem si takovou se sedmisegmentovym displejem za cca 20 dolacu
na zkousku, co to tam pouzivaji za obvod pro rizeni? Funguje to taky
nejak rozumne?
https://www.aliexpress.com/snapshot/0.html?spm=a2g0s.9042647.0.0.8Aj4hX&orderId=90373989175937&productId=32818105148