MECH: 3D tlac PLA chladenie

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Březen 12 10:40:38 CET 2018

On Mon, 12 Mar 2018, iko wrote:

>mam problem, tlacim z PLA taky dekel (velka plocha), ktory ma ale
>vystupky na M3 matice. Plochu tlaci dobre (cura), ale ako pride na
>vystupky, tak tie su naprd cele. Su tam male plochy a bud sa to patla,
>alebo tam vynechava. Ked znizim rychlost na displeji pocas tlace, tak je
>to lepsie.

Kdysi (18-19.7.2016) jsem tu resil podobny problem, pri tisku PLA se
mi zasekavala tryska pri tisku drobnych vystupku. Takhle jsem to tenkrat
uzavrel :

   Problem tedy byl v prilis vysoke teplote trysky 220 st a velke retrakci
   2mm. Po snizeni teploty trysky na 195 st a snizeni retrakce na 1mm
   to funguje - prurez jednotlivych vystupku je asi 4-5mm^2 a ani jednou
   uz se to nezaseklo.. Netusim ktera z tech dvou veci mela vetsi vliv,
   ale to uz zkoumat nebudu..