MECH: 3D tlac PLA chladenie

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Březen 12 10:34:29 CET 2018

1. Pod akym nazvom mam hladat tie silikonove krytky?

2. Vyskusal som viac "chladicov" ,predtym som mal dvojotvorovy ale vobec
nebolo citit ofuk. Teraz mam tento
https://www.thingiverse.com/thing:2370778. Fuka to dost silno pri 100%.

3. spomalovanie som mal nastavene, ale to nestacilo.

Teraz som zvysil prud do motora extrudera a asi to uz nepreskakuje,
uvidime...

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.