Re: Čínská pájecí stanic pro Hakko hroty

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Březen 12 06:47:36 CET 2018

Zdravim,
mam asi pul roku (skladanou), naprosta spokojenost. Nahrati je opravdu
bleskove, ovladani (pro mne) ergonomicke a intuitivi. Boost rezim rychlym
pootecenim knofliku je taky fajn.
Par problemu, na ktere jsem narazil (ale nic z toho mne netrapi nijak
zvlast):
-Pozor s ruckou 9501: vetsina "hotovych" nema detekci otresu (detekce
uchopeni - moc prijemna vec), proto jsem si ji skladal sam
-Pozor na napruzeni kontaktu v rucce - mel jsem je malo napruzene a nektere
hroty hlasily error (at uz trvale nebo nahodne podle pootoceni)
-hodiny RTC jdou velmi spatne. V menu je sice moznost to "doladit", ale mne
se nikdy nepodarilo tam zapsat hodnotu
-pri prechodu do rezimu sleep se obcas (tak 50-50) zblazni display
(posunuty nebo i vzhuru nohama). Jedinou "opravou" je vypnout-zapnout.
Zajimave je, ze i s tim nefunkcnim displayem funguje stanice OK. Stejne tak
jine zmeny rezimu (standby-normal-boost) nikdy tento problem nehodily.
Marek