Radio Jove

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Březen 9 22:39:20 CET 2018

Zdravim,

to mi pripomelo, jak jsem jako kluk cca v 1979 dozvedel o tom cilem
radiovem 'provozu' Jupitera. Jak jsem si precetl frekvence a zjistil, ze
na tatkovem prijimaci dany rozsah existuje, hned jsem se to tam snazil
naladit ... samozrejme bez valneho uspechu :)

tak jsem se diky tomu zacal vice zajimat o radioamaterstvi ...

kazdopadne, je to zajimavy projekt, ale predpokladam, ze zalezi hodne na
dobre antene

:)

   Sam