OT: Zpozdovani hodin

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 9 14:24:01 CET 2018

Nechtěl bych se hádat, ale to sbírání 50Hz ze sítě také není úplně
zadarmo. Jsou tam také THT součástky, takže to co zvedá výrobní cenu
stejně dobře. nejsem tak úplně přesvědčen o tom, že by reálná cena
zásuvkového snímače byla menší než průměrného RTC.
Možná bych věřil tomu, že bude menší cena, pokud si hodiny udělám přímo
na hlavním procesoru, ale tam se používají natolik šmjdácké obvody, že
to ani nejde.