Zpozdovani hodin

Radek Koutsky radek.koutsky na gmail.com
Pátek Březen 9 14:00:27 CET 2018

Jako záložní kávovar mám doma manželku, ta ráno vstane včas a už jenom slyším "kafééé" - čili vím že je cca 7h a kafé na stole, bez ohledu na to, zda jde, nebo nejde proud ;-))

R.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Friday, March 9, 2018 1:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: Zpozdovani hodin

Tak dal by se udělat záložní kávovar se spalovacím ohřevem a mechanickými hodinami, které vydrží natažené dostatečně dlouho. Hodiny by v případě nepřítomnosti proudu v požadovaný čas zapálily hořák a po nějaké době zas uhasily. Za přítomnosti proudu by běžely dle 50 Hz:-)

Tady trochu podrobněji, než Novinky:
https://technet.idnes.cz/zpozdene-budiky-srbsko-kosovo-dza-/tec_technika.aspx?c=A180308_192054_tec_technika_pka

PH