OT : doporuceni na kamerovy system za malo penez

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Březen 9 10:25:54 CET 2018

dobry den.
potreboval bych kamerovy system na svuj pozemek.
urcite vim tohle :
recorder 4, pripadne 8 kamer pokud to extremne nezvedne cenu . aktualne budou nasazeny 3.
podminka je, aby to melo alarm vstupy, ne jen detekci pohybu.
vystup hdmi.
kamery(vsechny venkovni) rozliseni nevim, pred lety mi stacilo i hd rozliseni ..
na jednu bych potreboval objektiv, je daleko od branky(cca 30m) a potrebuji vedet jestli a kdy prisla zasilka.
pripojeni kamer kabel.
nasel jsem neco na jabloshopu, kde mam pocit, ze bude i nejaka podpora atd.
cena s 3ks kamer do 10kkc s dph. pokud cena pro kvalitu kamery bude zasadni tak i vice, neumim odhadnout
vubec se mi nechce studovat co je ted na trhu, analog, 4v1, HDCVi ,tohle mi nic nerika :-).
dekuji za sdileni zkusennosti.
pokud nekdo muzete primo nabidnout, tak klidne soukrome.
tomik.
p.s. legislativu prosim neresit :-).