trochu osvety na piatok - keramicky kondenzator

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Březen 9 09:21:36 CET 2018

Pokud bude měnič běžet na frekvenci +- 1MHz, tak tam ani tahle palisáda
kondenzátorů nepomůže, protože zrovna na pracovní frekvenci bude chybět
akumulační kapacita a ty malé kapacity to nedoženou.

proto se ptám, zda u těchto měničů je smyslupné dávat na výstup i elyt,
jestli na této frekvenci má ještě použitelné vlastnosti.

Petr