OT: Zpozdovani hodin

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Březen 8 14:56:00 CET 2018

Zdravím,

my máme normální troubu BOSCH a hned nad ní mikrovlnku BOSCH. Vše pořízeno
najednou, vestavné. Zajímavé je, že jedna trouba je řízena krystalem a
druhá podle frekvence sítě. Takže se minulý týden pořád zpožďovala.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

Dne 8. března 2018 14:31 Slavomir Skopalik <skopalik na elektlabs.cz>
napsal(a):

> Kdyz jsem kupoval mikrovlnku, sporak a podobne, tak jsem patral, zda se
> nedelaji s radio controled hodinami.
>
> Bohuzel jsem nenasel :(.
>
> Slavek
>
> Ing. Slavomir Skopalik
> Executive Head
> Elekt Labs s.r.o.
> Collection and evaluation of data from machines and laboratories
> [...]
>>> 114.search0104.0.0.4dc3408dYQKLJD&initiative_id=SB_
>>> 20180308021006&site=glo&groupsort=1&SortType=price_asc&g=y&