OT: Zpozdovani hodin

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Březen 8 13:37:54 CET 2018

to hej, ale v tej mikrovlnke/trube/pracke/chladnicke ma cela elektronika
vyrobnu cenu $0.4. Ked sa k tomu prida cip za $0.4 tak je to uz moc
drahe a uz nemozu tu mikrovlnku predavat za $30, ale musia zvysit cenu
na $50. A to si zase nikto nekupi, lebo konkurencia predava za $29...

Priznajte sa, kupili by ste si mikrovlnku drahsiu o 20$ (500 korun) ak
by ste vedeli, ze na nej nebude treba nastatovat hodiny? :-))

Ak ano, kolko dalsich ludi by to urobilo?

b.