OT: Zpozdovani hodin

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Březen 8 11:18:09 CET 2018

he he, je to tak, že každý DIY hračička, který si doma dělá hodiny pro
svoje epesní blikátko, tak používá různé RTC moduly s pořizovací cenou
$0,4. Mají větší přesnost, jsou levnější, pamatují si čas i po výadku
proudu a tak dále. Jen "profi" výrobci mikrovlnek neustále používají ty
praštěné hodiny ze sítě, které při každém zaškobrtnutí sítě ztratí
přehled o čase.
Já bych je za trest posílal to všem lidem nařizovat.
Vůbec nejlepší jsou ty, co máme na troubě. Ty krom toho, že věčně
přicházejí o čas, tak navíc neumožní zapnout troubu dokud je člověk
nenařídí, protože by nebyla k dispozici funkce plánovaného vypnutí, nebo
odloženého startu.

https://www.aliexpress.com/w/wholesale-rtc-module.html?spm=2114.search0104.0.0.4dc3408dYQKLJD&initiative_id=SB_20180308021006&site=glo&groupsort=1&SortType=price_asc&g=y&SearchText=rtc+module