Zpozdovani hodin

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 8 10:56:35 CET 2018

Nijak. Tohle řešení prostě není profi:-)

(jen bylo kdysi dávno nejlevnější a protože obvykle chodí použitelně, tak
nebyl důvod investovat do změny)

Sériový výrobek (třeba mikrovlnka) má po zapnutí 12:00 a chce seřídit. Za
aspoň trochu profi považuji, když jde dát escape a pak se čas nezobrazuje a
je od toho pokoj:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: Michal Grunt
Zeptám se. Pokud mám hodiny řízený přes frekvenci sítě podle čeho je
mám tedy správně nastavit když je zapnu? Podle DFC asi těžko... Jednou
jsem dělal nějaké podobné hodiny s digitrony tak jsem si na to teď
vzpomněl. A při výpadku proudu to funguje jak? Tak u těch DIY to třeba
podrží krystal po dobu výpadku, ale jak je to dělané u těch "profi",
které musí jít podle nějakého "ČEZ" normálu (tedy alespoň si to tak
představuji). Pokud bude přeci někde např. půl denní výpadek a mezitím
se bude hýbat s frekvencí sítě tak po zapnutí už se nikdy nedohoní s
tím normálem (to platí i u těch DIY)...

MG