doporucte multifunkcni tiskarnu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Březen 8 10:38:09 CET 2018

Celkem solidní v ceně do 10 tisíc jsou Canon, ty multifunkce splňují všechny požadavky včetně odesílání mailů přes nastavený SMTP server. Umí skenovat i přes SMB. S nadsázkou se dá říct, že multifunkce za sedmičku umí to co multifunkce od Canonu za sto. Menu je podobný, softwarové funkce taky, samozřejmě chybí finišery, zásobníky, výkon a podobně. Do desítky se vejdou řady MF6xx a MF7xx, osobně si myslím, že na doma bohatě stačí MF633C/MF635C, protože bohatě stačí i na několik kanceláří. Jenom je třeba si pohlídat, aby měla i duplex (na konci označení d), volitelně je mají i s wifi, síť to má automaticky.
Naopak ne moc dobrou zkušenost mám s HP M2xx, i po update firmware na síti mrznou a podobně. Akorát se dívám, že už se dělají novější modely, tak tyto chyby už snad vyřešili.