doporucte multifunkcni tiskarnu

David Belohrad david na belohrad.ch
Čtvrtek Březen 8 09:03:59 CET 2018

Ted kdyz jsem nasel ty hinge, tak tomu dam jeste sanci. Objednal jsem je, za 15eur kus (pokazene samozrejme oba dva, jeden se ulomil pred myma ocima aniz bych na tiskarnu nejak sahal). V nejhorsim pripade 30eur v kytkach, v tom lepsim nebudu muset kupovat dalsi tiskarnu, a budu o neco dele 'vic-ekologicky' nez kdybych tu polofunkcni tiskarnu vyhodil. Tisknu samozrejme jako v domacnosti - zena architekt, deti dva kutilove, kteri bez tiskarny den nevydrzi.

Mimochodem - u pracky se mi pred lety urvalo to plastove drzadlo, kterym se ta pracka otvira. Jelikoz pracka funguje, tak zatim odolavam koupi nove. otevirame kombinackama. at jdou ti vyrobci do pr****

diky
.d.