OT: Zpozdovani hodin

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Čtvrtek Březen 8 06:02:44 CET 2018

To je jeste sranda, za komancu bylo v siti trvale 49.5Hz tyhle veci rizene siti byli skoro k nicemu. Ti stasnejsi, kdo ho sehnali, to resili supermodernim obvodem 555 :)

Libor

-----Original Message-----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
Sent: ‎3/‎8/‎2018 0:14
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: Zpozdovani hodin

Hm hm tak to je zaujimave... cakal som, ze dovod bude v niecom vacsom, typu
vypadok podmorskeho kabla z Norska - je zaujimave, ze takto relativne male
znizenie vyroby (ak dobre pocitam, 113GWh/2 mesiace = asi 100MW) ma takyto
viditelny nasledok...

Len tak mimochodom, vyhladal som si rocnu vyrobu elektriny v Europe, je to
okolo 3 miliony GWh.

wek