Re: 3D tiskárna modifikace

Jan Jirousek halen na seznam.cz
Úterý Březen 6 21:10:16 CET 2018

No funkce je následovná:

Po spuštění tisku se udělá home X a tím je zaručeno, že se vždy připojí na centrální unašeč levý extruder a uvolní se pravý. Poté se odjede doprava na pozici pro zaparkování pravého extruderu. To je výchozí stav pro tisk. Video asi nezachycuje přesně celý průběh.

Bohužel jsem nyní asi narazil na chybu/vlastnost slic3ru, kdy ve startovním skriptu, nelze zjistit, jakým extruderem se bude tisknout jako prvním. Takže když vezmu objekt pro tisk, tak je jedno jaký extruder je nastaven pro slice a tiskne se vždy prvním. V parametru current_extruder je úplně nesmyslně uveden údaj z minulého tisku...

Zkusím kontaktovat vývojáře na Git hubu.

Honza