Zapojeni vibratoru

Zdeněk zdej na atlas.cz
Úterý Březen 6 05:57:18 CET 2018

V našem případě elektromagnet napájený 50 Hz s PWM. Vibrátor je na planžetách, které jsou směrované tak, aby se vibrace šířily dopředu a zároveň nahoru. Tím způsobují pohyb materiálu. V opačné fázi (dozadu a dolů) se materiál nepohybuje.

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Monday, March 05, 2018 7:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: Zapojeni vibratoru

Původní zpráva ze dne 05.03.2018 od Zdeněk:

> Také používáme vibrátory k přepravě materiálu a jeho dávkování. V
> našem případě se obejdeme bez pilovitého průběhu. Stačí nám nastavit
> vhodný směr vibrací.

To mě docela zajímá. Tedy Vláďa Anděl to řeší pilovitým průběhem a ty nějak nasměruješ jeden vibrátor šikmo? Nebo jich je víc?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz ====================================================================