Re: OT: [MECH] pojistný kroužek

Pondělí Březen 5 20:52:06 CET 2018

On 5 Mar 2018 at 19:10, Aleš Filip wrote:
> Ano, něco takového mě také napadlo. Ale myslel jsem, jestli se něco
> přímo neprodává.
Muselo by to být na každý průměr a navíc pochybuju, že by těm kroužkům recyklace moc
svědčila, takže chápu, proč je stříhat a vyhazovat (což navíc nepoškodí osičku).

> Každopádně to vyrobím tak, že si naohýbám dráty do L, a za ten delší
> konec je naletuju nebo nalepím na trubičku. Zářezy do L bych asi do
> trubky těžko vyráběl.
Proto jsem myslel plech + stočit, to by mohlo jít i vyseknout. Kdyby o to šlo, tak
si myslím, že jehlovým pilníkem by to i do trubky šlo.

No ale z mé strany to je jen takové akademické dumání ;-)

D.O.