Zapojeni vibratoru

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pondělí Březen 5 20:07:27 CET 2018

Taky přidám zkušenost, v původní práci jsme používali vibrátory od
techkonu což byly obyčejné asynchronní motory s excentrickým závažím na
hřídeli. Změnou směru otáčení se i měnil směr pohybu materiálu na sítu,
nebo dopravníku.

Milan