OT: psychotronika

Pondělí Březen 5 17:15:09 CET 2018

Homeopatikům nevěřím, ale téhle energii ano. Takový malý příklad pro ty
co tvrdí, že je to blbost. Byli u mě studnaři prohlubovat studnu. Říkali
že když dělají studnu, mají svého proutkaře a skutečně mu věří, vždycky
jim najde vodu a odhadne i v jaké hloubce. Berou na to záruku, kdyby tam
voda nebyla, museli by začít kopat jinde a už na vlastní náklady. Zatím
se prý vždycky trefil.
A ta moje vlastní zkušenost - léčitel mi chvilku držel ruku za krkem,
nedotýkal se mě. Před tím jsem měl zatuhlou krční páteř, měl jsem
problém víc otočit hlavu. Po tom jsem mohl hlavou kroutit úplně volně.
Tehdy jsem k němu vezl babičku, chodila jen o holi. Když od něj
odcházela, tu hůl si tam nejdřív zapomněla. Nechtěl jsem k němu jít,
taky jsem to považoval za blbost. Ale řekl mi - když už jste tady... a
pak jsem se jen divil. Ale říkal mi, že to musím cvičením udržovat,
takže za pár týdnů bylo po kouzlu :-(
Nedávno jsem byl na access bars a taky jsem měl tendenci říkat, že tomu
nevěřím a že to na mě působit nebude. Ty vlny energie byly takové, že
jsem cítil mravenčení až brnění po celém těle (elektrika tam fakt
nebyla) a když se mě na něco ptala, téměř jsem nedokázal promluvit.
Přítelkyně se při tom dostala do tranzu a procházela minulé životy. Jo,
mohlo se jí něco zdát - proč ne. Ale oba jsme se shodli na tom, že
nejaká "filtrace špatných myšlenek" tam proběhla. Holt ta vlastní
zkušenost ... věřím jen tomu, co jsem sám zažil.

Anděl