Re: OT: [MECH] pojistný kroužek

Pondělí Březen 5 16:50:20 CET 2018

Takovy nastroj jsem jeste nevidel, coz nic neznamena. Ale napada me trubicka (nebo
smotany plech) tak akorat k nastrceni na hridelku, na konci 5 zarezu do L. Na druhem
konci bud nejak ohnuta nebo dve diry na prostrceni tycky aby za to slo tahat.
Nasunout, pootocit, vytahnout. Jestli je to potreba stahovat vetsi nez male mnozstvi
anebo castejc nez jednou za uherskej rok, tak by se i rucni vyroba pripravku
vyplatila.

D.O.