Re: MECH: napuštění pracovní desky ponku

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Březen 3 22:20:42 CET 2018

nasel jsem jeste fotku te desky pred napustenim olejem...je krasne videt
jak ten olej vytahne kresnu dreva - bez toho to vypada jako tuctove prkynko

http://www.cncnet.info/galery/tungovy_stul3.jpg

je to deska z Bauhausu - kaucukovnik - pro me na stoly naprosta spicka