Re: MECH: napuštění pracovní desky ponku

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Březen 3 20:02:09 CET 2018

No ja mu to neberu, ale cekal jsem, ze nekdo napise aspon dve pismena,
ze to registrujou..chapu, ze treba nema cas, ale jak ja mam cuchat, ze
to zaregistrovali a ze treba neni marod a bude zakazky vyrizovat za
ctvrt roku.

Koneckoncu me to muze bejt jedno. Napsal jsem jen to co se mi
stalo...treba mel jen spatnej den. Jinak jsem problem s dodanymi vecmi
take nemel.

RV