Re: MK14 - záznamové zařízení

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Sobota Březen 3 19:23:08 CET 2018

Půjde to, při rychlosti 4 znaky/s by to mělo zvládnout i Arduino.

Krmení MK14 (což bude pro Vás důležitější) určitě, dělal jsem si tu RTTY
modulátor na ATTiny25. Pouze budete generovat tón hardwarovým PWM
výstupem jednoho časovače a podle libovolného druhého časovače střídat
kmitočet pro 0 a 1 podle vysílaných dat. Nanejvýš ještě nějakou dolní
propust za to, ať se signál trošku přiblíží sinusovce.

Příjem bude o něco těžší, jako hříčku tu mám digitální DSP přijímač HDO
na ATMega8. Vy ale potřebujete vyšší rychlost i kmitočty, zato při
prakticky dokonalém signálu. To by asi šlo řešit i jen měřením času mezi
průchody signálu nulou s nějakou základní hardwarovou podporou
(komparátorem). Klidně i tím co je přímo v ATMega8.

Martin