Re: MECH: napuštění pracovní desky ponku

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Březen 3 18:43:14 CET 2018

Jo tam jsem take kupoval...je asi uplne nejlevnejsi, ale v celkovem
nakupu cena a sortiment vyhrava ten odkaz co jsem daval.

Navic majitel je mirne sveraznej...kdyz jsem tam poslal objednavku tak
se dva dni nic nedelo tak jsem se dotazal zda to nekdo zaregistroval
jestli to plati a dostal jsem sprdunk, ze uz to jde do posty a ze jsem
divnej kdyz resim zda se treba ten mail nekde neztratil.

Ale pravdou je, ze je na hodne veci levnej.

RV