Re: MECH: napuštění pracovní desky ponku

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Březen 3 16:03:43 CET 2018

Fermez patri na plot!

Nejlepsi je tungovej olej...prvni nater naredit bud tim co se provava
jako teakovej olej a nebo treba limonenem.

Mam s tim natreny v podstate uplne vsechno vcetne plata na lodi.
https://www.olejenadrevo.cz/http/www-olejenadrevo-cz/olejenadrevo/eshop/5-1-OLEJE-ciste-oleje-na-drevo/75-2-Tungovy-cinsky-drevni-olej

jestli to ale bude na hrubsi praci tak jednoznacne to lino...mam to v
dilne take tak.

RV