Re: MECH: napuštění pracovní desky ponku

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Sobota Březen 3 15:45:10 CET 2018

Dík, je to tak, zapomněl jsem to tam napsat. Já zase místo ohřívání
fermeže předehřívám dřevo horkovzduškou, ale i za studena to dává
dobré výsledky. Nejlepší je dát tu desku na hoďku do sauny :-)

Aleš Procháska