Re: MECH: napuštění pracovní desky ponku

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Sobota Březen 3 13:54:57 CET 2018

Pokud myslíte "spárovku" (
https://shop.hapex.cz/data-img/sparovka_dub_cink_20x650x5000_mm_a-b-864(0).jpeg )
tak doporučuji napustit fermeží. Natřít štětcem, otřít hadrem a po
chvíli opakovat. Za dva dny fermež zaschne. Po deseti letech obnovit.
Mám tak ošetřené ponky a pracovní stoly doma v dílně i ve firmě a i po
mnoha letech naprostá spokojenost.

Pokud jde opravdu o "laťovku" (
https://www.kopeko.cz/data/images/articles/28/2016-28-10-22-34-31-1280-960-0-1477686871latovky.jpg
)  tak tu doporučuji nařezat na obdélníčky 50 x 300 mm a stopit v
kamnech (dokud není ničím natřená) a zakoupit místo ní bukovou spárovku.

Aleš Procháska