Re: OT: Velké mrazy -> frekvence síti klesw6E=

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 2 12:19:28 CET 2018

No, mozno je to tym, ze predsalen sme pred tymi 80-100 rokmi boli vyrazne
zaostalejsi a chudobnejsi, takze u vas ta skutocna ladnicka asi bola
beznejsia.

Presne toto som mal na mysli, a uz som pocul aj v inej variante (voda v
plasti okolo domu) - opytaj sa prosim aj na to, aka tam bola klima (ci tam
teda nebolo v zime prilis zima resp. ci nebolo treba viac kurit) a ci to
nesposobovalo nejake dlhodobe problemy (priesaky, korozia, plesne,
deformacie vplyvom tlaku na podlozie).

Dakujem

wek