Re: OT: Velké mrazy -> frekvence síti klesw6E=

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Březen 2 12:14:24 CET 2018

Tak nevim jak jinde v Cechach, ale ja neznam nikoho kolem sebe kdo by
rikal chladnicka...u nas zasadne jen lednicka.

Jinak kamaradovo strejda (mel stavebni firmu) mel barak postaven kolem
obri roury - prumer snad 3m a vyska 2.5 patra, ktera byla plna vody. Ale
detaily uz si nepamatuji. Budu s nim vecer tak se zeptam jak to
fungovalo. Myslim, ze na to byly navareny stupne schodiste.

RV