Re: Velké mrazy -> frekvence síti klesw6E=

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Březen 1 15:40:12 CET 2018

Proc? Vzdyt by to byla sranda.
Pokud to bude jen prosakovat, tak odvetrani do kompresoru a muze si u baraku
postavit vodikovou plnici stanici a bude EKO/GREEN, to se ted nosi.
Zbytek proda na cisteni odpadu.
A kdyz to splouchne vice, tak si dodatecne u banskeho uradu vyridi povoleni
na dulni cinnost, nebot:
"Dul? To je dira v zemi, ten vam nemuzou vzit!"

JURP