Re: OT: Velké mrazy -> frekvence síti klesw6E=

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 1 10:53:45 CET 2018

Ach jo, pane kolego. Kdy Vy už konečně dospějete?
Teď tedy máme hen tu Evropsků úniju.
No a tam je na podporu podobných projektů vyčleněn velmi slušný balík peněz.
Takže nevzdávat to předem, vytvořit prezentaci v PP a natankovat podporu pro
minimálně první fázi vývoje.
A to se prosím nesnažím být vtipný za každou cenu, vím o čem mluvím. :-(

PL