OT skusenosti so Zotacmi

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Březen 1 09:30:11 CET 2018

Já jsem si před časem na tyto účely pořídil i3 s velkým pasivním chladičem, externí (notebookový) zdroj + měnič a SSD. Je to o hodně rychlejší než Atomy nebo Celerony a současně v tom není žádná pohyblivá součástka. Bez problémů to zvládá fullHD filmy a dokonce i starší hry. Akorát to samozřejmě mělo horší cenu...