Android - automaticke zapnuti po pripojeni nabijecky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 30 23:17:36 CEST 2018

Od telefonu se asi implicitně očekává jiné chování.

Automatické vypnutí by vyřešil provoz bez baterky (místo ní
namontovat stabilizátor). Možná i to zapnutí by se bez baterky
dalo nějak zařídit.

Nebo k tomu namontovat Arduino, které bude "mačkat" čudlíky.
;-)

PL