Re: gravírování, Prusa nebo Rebel?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Červen 29 14:26:11 CEST 2018

Minulý víkend probíhalo Maker Faire, tam bylo tiskáren!
Já jsem tam byl taky se svojim laserovým plotterem :)
Škoda, že jsi se nezastavil.

---------- Původní e-mail ----------

Od: soteza  soteza na soteza.cz

Komu: HW-news  hw-list na list.hw.cz

Datum: 29. 6. 2018 9:25:04

Předmět: gravírování, Prusa nebo Rebel?

*Zdravím
Prosím o radu. Chceme kupovat 3D tiskárnu, ale chtělo by to něco
hotového do 16000,-Kč(líbí se mi Průša nebo Rebel). Pokud možno kdyby to
umělo gravírovat třeba slabším laserem(jistěže jako rozšíření). Vím, že
Rebel umí kreslit ale šel by upravit i pro laser? Nebo Vás napadá jiná
tiskárna která je v ČR běžně k prodeji a zvládne to? V 3D tisku jsem
absolutně nepolíben tak promiňte, že se možná hloupě ptám.

Dík, Zaplik
*