Jazyckove rele

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Červen 29 11:09:38 CEST 2018

Zapojil bych MOSFET a větší relé do série. Rychlost relé přestane být
kritická a leakage MOSFETu bude působit jen po dobu rezervy na pomalost
relé.

PH

-----Původní zpráva-----
From: balu
Som si akurat uvedomil, ze asi idem zlym smerom. Kontakt je na vybijanie
toho kondenzatora zo susedneho vlakna. Lenze jazyckovy kontakt vydrzi
len niekolko malo 100mA.

Na rozdiel od mosfetu, ktory sice vydrzi vela, ale zase ma maly leakage.
Ten trochu vadi, pac pri integracnom case 2 dni sa to napocita.

Zapeklite.... No nic, ked moze byt paralelne 200 kondenzatorov, asi uz
nebude velmi vadit paralelne aj 10 relatok.