OT - Zase Farnell a obchodni ucet

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Červen 27 18:36:20 CEST 2018

Ahoj,

pamatujete, jak bojuju s tím Farnellem? Jak nemám ten obchodní účet a
nakupuji na platební kartu, jak mi pořád vnucují obchodní účet apod.
Tak jsem tam zase včera nakoupil na kartu. A protože mi zrovna banka
měnila kartu, zadával jsem do systému novou. Tak jsem se trochu hrabal
v profilu a díval se, co tam vlastně mám. Všiml jsem si, že když
nakoupím na kartu, dostávám úplně jiné číslo účtu, než mám v profilu.

No tak jsem jim dnes zase zavolal (už jsem tam volal včera, abych jim
připomněl, že jsem podal objednávku přes web a očekávám, že mi ji
odešlou) a zeptal se, jaké mám vlastně zákaznické číslo. A co je to za
číslo to druhé. Dozvěděl jsem se, že to divné číslo mají všichni,
kteří objednávají kartou, stejné. Právě tohle. A že to první je to
správné.

Zeptal jsem se, proč to první teda mám. A představte si, to je prý ten
můj obchodní účet, který tam mám už asi 20 let vytvořený. Takže já tam
mám obchodní účet, ale oni mě pořád otravují, ať si ho zřídím. Ale
jaksi když vyberu platbu kartou, tak se stejně ten obchodní účet
nepoužije, protože se použije nějaký univerzální účet společný pro
všechny zákazníky, kteří platí kartou.

To je báječný systém :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz