OT: Plast se vydal na prochazku

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Červen 27 18:21:48 CEST 2018

Původní zpráva ze dne 27.06.2018 od Jaroslav Lukesh:

> spadla mi špulka z držáku 3D tiskárny, jenom tak sama od sebe (v
> pondělí). Naštěstí jsem zrovna procházel okolo, tak bleskovou reakcí
> jsem ji chytil ještě v letu. Probíhajícímu tisku to kupodivu nijak
> neuškodilo.

> Proč. Osa držáku má závity, které hlodají a hlodají a občas se
> zakousnou až odtlačí držák a ... spadne.

Divné. Na třech Rebelech v provozu 20+ hodin denně po dobu několika
let se mi to ještě nestalo :-) Možná máš moc ostré hrany na koncích té
závitové tyče, to je jediné možné vysvětlení. Tak ještě, že jsi tak
pohotový :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz