OT: Plast se vydal na prochazku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červen 27 17:14:01 CEST 2018

On Wed, 27 Jun 2018, Jaroslav Lukesh wrote:

> spadla mi špulka z držáku 3D tiskárny, jenom tak sama od sebe (v pondělí).
> Naštěstí jsem zrovna procházel okolo, tak bleskovou reakcí jsem ji chytil
> ještě v letu. Probíhajícímu tisku to kupodivu nijak neuškodilo.
>
> Proč. Osa držáku má závity, které hlodají a hlodají a občas se zakousnou až
> odtlačí držák a ... spadne.

Mne to taky stvalo jak se tam ty zavity zakusuji, tlaci to do kraje a tam
to preskakuje. Tak jsem vzal 6mm hladkou tycku , vytiskl si dva kuzely
drzaku, z toho jeden s integrovanym upinanim na zmacknuti a od te doby uz
je to OK. Vymena civky hezky na zmacknuti - sundam jeden kuzelovy drzak,
sundam/nasadim civku, vratim drzak a je to. Jen jsem musel dat dal od sebe
ty ramena pro civku protoze to nabylo na delce o to upinani..

No abych uplne nekecal - je tam jeste mosazny sestihran v kterem beha
trn co to zajistuje proti posunuti na tycce... Ale vetsina je tistena.