Re: Klávesnice a kalkulačka

Úterý Červen 26 10:46:36 CEST 2018

Trolling level: Jindra Fučík.

;-)

Kdysi dávno jsem četl historku, jak někdo udělal simple hack: prohodil
klávesnice mezi dvěma počítači. Dokonce tím simuloval umělou
inteligenci (v době 286), na jedné klávesnici člověk napsal dotaz,
který se zobrazil na tom druhém PC, třeba: "jak se jmenuju" a tam
seděl člověk, který na to odpovídal... a ten první v šoku drmolil "to
snad není možný, ten počítač ví o mě všechno"...

(Vím, že ta historka má trhliny, že člověk tak nemohl vidět to, co sám
píše, ale je to hodně stará historka a jak jsem koupil & jak si
pamatuju, tak prodávám.)

P.K.