[OT:] Nahrada TeamVieweru

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Červen 22 14:26:40 CEST 2018

Moment - já to potřebuju primárně k přístupu na PC, u kterého nikdo nesedí
(jedno PC v dílně, notebook leží v ložnici pod postelí a tak podobně), tedy
"druhá strana spustí upravený Ammyy, nadiktuje ID" nějak nefunguje. Ale jak
tu někdo psal o patnácti hodinách za měsíc - jsou dny, kdy mi to nestačí ani
na den, občas to používám jako tenkého klienta a to se pak hodiny protáčejí.
Každopádně vyzkouším, to mi nic neudělá.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Martin Hanek
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: Friday, June 22, 2018 2:08 PM
Subject: Re: [OT:] Nahrada TeamVieweru

Ten AeroAdmin je snad klon Ammyy. Ammyy jste nezkoušel? Tam autorizaci
nepotřebujete. Přenos souborů funguje také. Lze instalovat jako službu.
Jednoduchý adresář je tam také, zadáte ID a svůj popis. Heslo si můžete ke
každému ID uložit, pak jen vybere z adresáře a připojíte se. Jednoduché a
funkční.
Dokonce mají AmmyyCustomizer, kterým si ten EXE upravíte - vlastní ikona,
odkaz na web (to je Vám asi jedno), ale jde tam uložit heslo, které je pak
pro všechny PC stejné.
Takže druhá strana spustí upravený Ammyy, nadiktuje ID, já na své straně
zadám heslo (které je vždy stejné) a už jsme připojený.

Martin Hanek